Caleidoscop
Perle
„aruncate” de profesori
·
Pentru teză aveţi absolut toate lecţiile cu
excepţia primelor trei, a următoarelor două, a ultimei şi a antepenultimei.
·
Unde am rămas cu citiul?...că-mi joacă
ochii...şi-mi sar rândurile.
* Cine stie formula bidonului lui
Newton?
·
N-a şters nimeni tabla asta neştearsă?
·
Stai cuminte că-ţi dau o palmă de-ţi rup
rigla asta de cap.
·
Cine nu ştie formulele data viitoare, îi
pun să le înveţe aici o dată cu mine!
·
Dacă nu sunteţi cuminţi, vă dau afară pe
toţi din clasă, ca să pot preda liniştită.
·
De ce discuţi cu alţii care nu sunt?
·
Când ieşiţi în pauză, să nu ieşiţi
nicăieri!
·
Cei mai mulţi dintre voi aţi
rezolvatcorect, dar majoritatea dintre voi n-aţi fost în stare!
·
Nu are rost să vă atrag atenţia prin
informaţii care nu v-ar face atenţi.
·
Ce târziu este şi timpul ăsta.
·
Ia ieşi afară, Sorin şi Andrei!
·
Lăsaţi guma din gură şi alte produse.
·
Mă doare gâtul să aud aceleaşi lucruri.
·
Măi, băiete, lasă jos mingea aia rotundă,
semisferică.
·
Sunteţi cea mai dezorganizată clasă din
toată clasa, cu excepţia fetelor.
Din
caietele elevilor
§
Cetăţenii vechiului Egipt se numeau mumii.
§
O pădure virgină este o pădure unde mâna
omului n-a pus piciorul niciodată.
§
Viaţa albinelor este primejduită de mai
multe insecte ca: ţânţarul, viespea, şoarecele şi urşii.
§
Ţăranii lui Creangă vorbesc o limbă fără
greşeli de ortografie.
§
„Dinetherium gigantissium” este un animal
preistoric uriaş, inventat prima oară de geologul român Grigore Ştefănescu.
§
În „Călin (file din poveste)” mireasa avea
o rochie albă de fericire.
§
Şt.O.Iosif, în „Doina” descrie pe haiduci,
care merg chiuind pe trei cărări.
§
La îndemnul mamei sale, Caragiale i-a dat
foc copilului care saluta milităreşte.
§
În „Miezul verii” femeia ţine în braţe un
copil de ţâţăcare aleargă în goană spre fântână.
§
Acţiunea piesei „O scrisoare pierdută” se
petrece în capitala unui fund de munte.
§
Triunghiul isoscel este un patrulater cu
două laturi.
§
Sistemul nervos este cauzat de supărăi şi
stres.
§
Eugen Barbu a scris „Groapa”, o carte
foarte adâncă.
-An scolar- punct
si de la capat. -Ascultatul-
intrebari fara raspuns.
-Biblioteca-
taramul uitarii. -Copiatul-
risti si castigi.
-Fituica-
te uiti si castigi. -Chiul-
pleci si petreci.
-Catalog-
trecutul nu se uita. -Corectarea
tezelor- adevarul în pagini albe.
-Clopotel-
apel de urgenta. -Diriginte-
o urma de speranta.
-Foaia
de lucrare- alba ca zapada. -Frecventarea
orelor de curs- capcanele destinului.
-Gandire-
undeva, departe. -Harta-
de colo-colo.
-Inteligent-
stii, si la ce te ajuta? -invoiri-
minciuni nevinovate.
-anceputul
orelor- apocalipsa. -Încheierea
mediilor- destine la rascruce.
-Masa
de lucru- ironi soartei. -Nota
10- punct ochit, punct lovit.
-Nota
2- pretul corect. -Orar-
calatorie misterioasa.
-Pauze-
pamantul fagaduintei. -Profesori-
brigada mobila.
-Roman-
dosarele X. -Semestrul
I- primul val.
-soptitul-
sport extrem. -Sfarsitul
orelor- e dreptul tau!